Ät rätt......



Ät rätt för din blodgrupp!!!

Ja jag har fått låna den boken av min arbetskamrat, mycket intressant kan jag säga.

blodgrupp

Vad jag inser när jag läser boken är att jag självmant tidigare valt bort många av de produkter jag ska undvika. Jag äter inte rött kött som blodgrupp A ska undvvika, kyckling och fisk äter jag vilket är neutrala produkter, nu på senare tid har jag börjat äta Tofu och sojaprodukter som är bra produkter för mig. Potatis, pasta och ris är också något jag nästan aldrig äter vilket jag enligt boken ska undvika.

Ja jag ska forsätta att läsa för det är verkligen intressant så det kanske kommer lite mer om boken senare.

I Lördags blev jag helt appropå bjuden på resurang och en god måltid, mysigt var det.
Alltid lika roligt med överraskningar och är det i trevligt sällska så är det ju ändå bättre, och det var det ju ;)
 
Tankekorn

Jag undrar om jag blivit förändrad i natt?
Låt mig tänka.
Var jag densamma som klev upp i morse?
Jag tror nästan att känslan är lite annorlunda.
Men om det inte är detsamma, är nästa fråga
`Vem är jag i denna värld´
Är det de stora pusslet?


Kommentarer
Postat av: Mia

Åh så trevligt att bli utbjuden på middag L

Först så tänkte jag, apropå boken, att oj, så bra! Sen kom jag på...hoppsan, jag vet inte vilken blodgrupp jag har...!! Noll koll, kan man lugnt säga ;-)

Fint skrivet tankekorn..det får mig att tänka på ett kinesiskt (tror jag) ordspråk:

Om du gör detsamma idag som i förrgår, så har du inte lärt dig nåt av gårdagen...

Stor kram till dig!

2011-03-14 @ 16:46:41
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Kats

Men så intressant det låter... måste jag nästan kolla upp själv...0+ är jag (tror jag det heter)



Åh så himla härligt att bli utbjuden på middag...Men så mysigt !

2011-03-19 @ 08:48:24
URL: http://kats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0