Jisses!!!

Vilken film!!!
 
Jag brukar väldigt sällan köpa filmer, men när jag gick förbi den där den stod på Åhléns igår var det precis som den sa till mig "köp mig". Jag tog den, la den tillbaka meeeen kunde inte låta bli att ta den och jag ångrar det inte en sekund kan jag säga 


Den gav mig skratt och tårar men inte minst eftertänksamhet.
Tittade på den igår men måste bara titta på den idag igen, bara sååå underbar.

Jag kan säga att jag tittar sällan på film, men ibland så händer det och nu har det hänt igen ;))

Önskar alla en underbar alla ♥ dag
med en repris


Kram till er som läser detta


Kommentarer
Postat av: Carina

Har läst om den och tänkt att det där är nog en "Carinafilm", något jag ska se.

Nu blev jag ännu mer övertygad, jag ska se den :)

Kram Carina

2011-02-13 @ 19:34:00
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Mija

Åh den vill jag också se.. :)



Massa kramar till dig idag på hjärtedagen

<3<3<3

2011-02-14 @ 17:23:03
Postat av: Mia

Åhhhh vill se! Och...åååhhhhh ditt hjärta....<3

2011-02-16 @ 15:27:30
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0