Elisa's


Har inte haft någon bra dag idag!!!

Så jag tröstade mig med en bra skiva och en bukett blommor.



Skivan är med dansbandskampsvinnarna Elisa's.

En bra skiva är det om man gillar att i första hand bugga men även dansa fox.
Jag bara lyssnar, tar nårga danssteg och njuter.......
För mig kommer skivan att vara perfekt att ha i bilen när jag åker till och ifrån jobbet. Eftersom jag är rätt trögstartat på morgonen så blir den uppiggande till jag kommer till jobbet, när jag åker hem en hjärnrensare hahahaha.......... 

Tankekorn

You don't need to justify or explain your dreams. They belong to you.
Paulo Coelho


Kommentarer
Postat av: Mia

Mmmm, ibland är det faktiskt rätt bra med lite egen uppmuntran...det måste man få unna sig L

Kram vännen!

2011-02-27 @ 18:54:21
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Kats

Ja man måste få unna sig lite ohc egen uppmuntar är rätt bra ;) :)

Åh, den filmen ska jag lägga på minnet...

Ha en bra fredag

2011-03-11 @ 07:31:31
URL: http://kats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0