Du är aldrig ensam

Du är aldrig ensam / Mauro Scocco

    när stormen river
    när broarna brinner
    när hopp och mening
    bara försvinner

    när du känner dig liten
    och när ingen finns där
    då är du ändå aldrig ensam
    så länge jag finns här

    jag kan gå hela natten ta ett flyg eller tåg
    det spelar ingen roll var du är jag kommer dit ändå

    (ref) du är aldrig ensam
    så länge jag andas
    så länge mitt hjärtat kan slå
    du är aldrig ensam
    ja glöm aldrig det
    jag gör vad som helst för dig
    det hoppas jag du vet
    ja det hoppas jag du vet

    om dom du litar på sviker
    om din dröm föll isär
    då kan jag påminna dig om
    hur mycket du är värd

    den där rädslan du känner
    ja den är inte du
    och hur skrämmande det än verkar
    så ebbar den ut

    jag kan gå hela natten ta ett flyg eller tåg
    det spelar ingen roll var du är jag kommer dit ändå

    (ref) du är aldrig ensam
    så länge jag andas
    så länge mitt hjärtat kan slå
    du är aldrig ensam
    ja glöm aldrig det
    och jag gör vad som helst för dig
    det hoppas jag du vet
    ja det hoppas jag du vet

    så när du inte längre orkar
    då orkar jag för två
    när du inte ser nån utväg
    då hittar jag en ändå

    du har givit mig så mycket
    genom åren som har gått
    ja det största man kan få
    det har jag fått

    (ref) så du är aldrig ensam
    så länge jag andas
    så länge mitt hjärtat kan slå
    du är aldrig ensam
    ja glöm aldrig det
    jag gör vad som helst för dig
    det hoppas jag du vet
    ja det hoppas jag du vet
     
    Lyssnade på denna i morse och den bara tog mig i mitt hjärta och mina tankar gick till mina barn Malin och Tony, Tonys sambo Mija och barnbarnen Dennis, Adam och Ida

    ♥JAG ÄLSKAR ER♥



Kommentarer
Postat av: Lena

Texten är fin!

Ha de

//Lena

2011-02-07 @ 20:50:05
URL: http://bloggissoder.blogg.se/
Postat av: Mia

Den är underbar, Christina...helt enkel underbar...

Kram!!!

2011-02-09 @ 18:53:06
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0