Legat låååågt

Visst har det varit så....
Inspirationen för bloggen har varit låg ett tag

Egentligen har jag haft mycket att skriva om här på bloggen, men ibland så blir det inte ändå.

Jag har varit med mina arbetskompisar på spa och det var helt underbart.
Det var en julklapp från vår arbetsgivare.



Här är tre av mina arbetskamrater i bubbelpoolen.



Här njuts det av ett stort fruktfat och godis.



När jag åker hem ser jag denna vackra regnbåge, det blev en mycket märklig upplevese kan jag säga.
Efter att jag fotat denna bild kör jag vidare en bit längre bort ser jag hur regnbågen går ner på en åker bredvid vägen. Men det märkliga var att den förflyttade sig mot vägen där jag åkte och hamnade över min bil och följde sedan mig bedvid bilen i någon kilometer. Detta är väl något jag aldrig mer kommer att få uppleva under min livstid antar jag.

Det kändes som att detta betyder något positivt för mig, regnbågen om man ser det symbolmässigt står för nystart. Så kanske något nytt på gång i mitt liv ;))
Kan väl sägat att jag har förundrats denna sommar av att jag sett väldigt många regnbågar,
 trotts att det varit rätt lite regn.
 
Denna sommar har jag fått flera nya härliga vänner och nu i höst har jag börjat att dans Zumba en ny träningsform som är både rolig och fettförbrännadne, buggen ska jag naturligvis forsätta med.
 
Tankekorn

On your journey to your dream,
be ready to face oasis and deserts.
In both cases, don't stop
                          Paulo Coelho 



Kommentarer
Postat av: Anna ..dansar in

Oj men duuu vilket ställe...så vackert o så härligt att få sitta o bubbla där..mmm vackra bilder och regnbågen fascinerar..det har den alltid gjort du..ett fenomen som alla tycker om liksom..:)

2010-09-19 @ 09:32:30
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Mia

Vid slutet av regnbågen finns en skatt...så självklart att den följde dig då, för skatten är ju du...

Kram vännen!!

2010-09-19 @ 10:07:31
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: christina

Ser så skönt ut med spa, kan tro att du njöt.

2010-09-19 @ 19:20:16
URL: http://grandmother.blogg.se/
Postat av: Carina

Sådana julklappar är både bra och mysiga!

Som arbetslag behöver man göra trevliga saker tillsammans utanför arbetets väggar.

Oj du har sett många regnbågar och jag inte en enda, spännande :-)

Kram Carina

2010-09-19 @ 21:16:19
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Lena

Vad härliogt med SPA.

29 oktober ska jag med ett tjejgäng till Södertälje och Skogshöjdens spa. Jag längtar när jag ser dina bilder..

//Lena

2010-09-20 @ 16:50:13
URL: http://bloggissoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0