Nycklar

Ja nu är det dags!!!

I natt drömde jag om att jag letade en nyckel men innan det var färdigt hittade jag 5 nycklar storleken på nycklarna var densamma och de var silverfärgade, men den delen man sticker in i låset var olika på alla nycklarna.

Min tolkning är att jag nu ska öppna nya dörrar till mitt inre för att komma ytterligare en bit på min personliga utveckling, spännade att se vad det finns bakom dessa dörrar.



På väg att öppna nya dörrar ♥♥♥





Jag funderar om det har med vatten att göra eftersom jag badade i drömmen också.
Jag vet vad vatten betyder för mig när jag drömmer om det.
Men nu undrar jag vad betyder vatten i drömmen för dig???

Tankekorn

Kärleken gör ont till gott;
kärleken förvandlar oren metall till rent guld.
Genom kärleken blir det grumliga klart;
genom kärleken förvandlas sjukdom till hälsa.
Genom kärleken blir död till liv;
genom kärleken görs kung till slav.
            Jalal Al-Din Rumi


Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas att nycklarna passar och att det finns något bra på andra sidan dörren ;)

Jag tror inte att jag har drömt om vatten. Däremot hade jag en period då jag tappade alla tänder i drömmen. Det är ganska skönt då att vakna upp och känna att de sitter kvar.

Ha en bra helg!

//Lena

2010-10-15 @ 15:54:48
URL: http://bloggissoder.blogg.se/
Postat av: Mia

Min drömbok säger så här:

Nyckel: Du når äntligen ditt mål efter en lång, svår kamp.

Vattnet vet du ju redan... L

Kram goa vän!!

P.S Vad du har bloggat! Men nu har jag läst ikapp dina fina inlägg...

2010-10-19 @ 19:04:31
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: maria

när jag drömmer om vatten så är det endera mardrömmar om att drunkna eller totala motsatsen... resor på vatten. hur som helst så tror jag att det för mig handlar om livsresor.. på gott och på ont :)



hoppas allt är bra med dig.

kram!!

2010-10-29 @ 22:23:04
URL: http://mariaweinemo.blogg.se/
Postat av: kats

vatten står också för känslighet... en viktig del i dig.



(vatten är ju ett av jordens element.)

2010-11-08 @ 08:02:53
URL: http://kats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0