Vissa dagar är bara så.....

I går var det en fullspäckad dag, fast jag skulle ha en ledig dag.

Föresten fullspäckad och fullspäckad jag var ju en ledig på förmiddag i alla fall, hahaha...... det är ju bra det
Men sedan blev det frisören och där blev frisyren lite annorlunda, handledningsmöte, ett annat möte och sedan rusa iväg på buggkurs.
Appropå buggkurs så blev jag inte lika snurrig i huvudet denna gång som förra veckan och det var skönt. Jag har ju förstått att det var flera faktorer som spelade in och igår fick jag bekräftat att det var så också. Det var inga problem alls at snurra.

Men i dag är jag i alla fall ledig!!!!



Ser ni de tre rådjuren??? Förra onsdag morgonen sprang de förbi på jobbet.
Det händer lite då och då att rådjuren springer förbi och lite andra djur också eftersom det är nära skogen så vi har en egen liten djurpark där utanför.

Funderar på en motionsrunda men såg att det blåser oerhört mycket så få se hur jag gör, men sy några till kuddar ska jag i alla fall göra idag.

Tankekorn

Befrämja individen och se varje
människas unika förmåga att utvecklas
 i sitt eget ljus och sin egen kraft,
förvalta det medfödda arvet på bästa sätt.
                    Shin, Lena Ranehag 
 


Kommentarer
Postat av: Mija

Hejsan! Ja men huga vad det blåser, jag är fortsatt förkyld, men hoppas vara på benen snart!

2010-10-14 @ 17:47:46
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: Anna ..dansar in

Men så fina rådjur..du det är härligt att se vilda djur..man blir så imponerad av deras sätt att överleva i naturen...

2010-10-14 @ 18:36:00
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Ingmarie

Go kväll i stugan!

Höstrusk hos dig,15 + grader här i eftermiddag....

Men det kommer storm o kyla hit också vad det lider.

Här brukar vi lägga ut halm o äpplen om vintern blir svår för djuren(som förra året)



Stora kramen till dig

2010-10-14 @ 20:45:42
URL: http://frujacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0