Hösten

Jag älskar verkligen hösten!!!!

Idag har det varit en vacker höstdag och jag har varit till Rengsjö på Majas Café, under bilresan dit förundrades jag över dessa vackra färger. Ja jag blir faktiskt nästan lyrisk när jag ser dem alltifrån gult till en bränd röd ton det är bara så vackert, som en härlig färgpalett! Tyvär tycker jag att det är omöjligt att fånga det på bild intrycket blir inte detsamma fast jag försöker, kanske att det skulle fungera med en systemkamera men det har jag inte.



Den här bilden tog jag för en dryg vecka sedan och det har hänt mycket sedan dess.
Är vädret lika vackert i morgon så ska jag ta mig ut en sväng och fotografera.

Men som sagt var jag har varit till Majas Café med mina två svägerskor idag, jag kan säga att det var sprängfyllt med prylar där idag har nog aldrig varit så mycket prylar där förut när jag varit dit. 
 Det här köpte jag



En liten mjölkkanna att ställa fram på bordet när någon vill ha mjölk i kaffet eller teet och en ljuslyckta har en likadan sedan tidigare och det här är en mindre fina ihop. 

Ett hjärta blev det också har ju en vägg i min hall som jag har satt upp olika hjärtan på och tycker att detta passar där så detta får bli mitt
 
Tankekorn



      


Kommentarer
Postat av: lolla

härligt med en liten utflykt, själv har jag tillbringat dagen mestadels hemma förutom ett besök hos mor och far....jag längtar efter en liten mini semester nu..byta miljönågon dag skulle göra mig gott...

snygg lykta du införskaffat,jag gillar lyktor av alla de slag

kram på dig

lolla

2010-10-10 @ 18:52:12
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Maria

Ååå, vilket vackert hjärta. "kärleken blir aldrig omodern"... Härligt:)

2010-10-12 @ 19:25:29
URL: http://mariaweinemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0