Vissa dagar har guldkant


Sådana dagar är bland annat när jag träffar ALLA barn och barnbarn samtidigt

Och det gjorde jag i går, då bara myser jag.

♥♥♥ Det här är kärlek de!!!♥♥♥



Äldsta barnbarnet Dennis



Näst äldsta Adam



Yngsta barnbarnet Ida



Dottern



sonen



och sonens sambo som frestar mig med chokladglasyr.

Kraam till er ALLA som var där!!!

Tankekorn

Jag har slutat att gruva mig,
det jag gruvar mig för inträffar aldrig
och det som händer har jag aldrig haft
vett att gruva mig för
Winston Churchill


Kommentarer
Postat av: christina

Visst är det mysigt med familjen, och du verkar ha ett sådant fint förhållande till alla.

2010-11-17 @ 18:48:25
Postat av: Reneedel

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2012-02-20 @ 08:10:42
URL: http://reneedel.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0