Tur att jag inte jobbar idag :((

Dåligt med sömn inatt.....

Först när jag lade mig så kunde jag inte sova, sedan mitt i natten så började min granne att slå i dörrarna så att jag hoppade en halv meter i sängen kändes det som. När man ligger och är avslappnad och är på väg att somna så kommer en smäll i en dörr som låter som om den är inne hos mig plus att huset skakar, då gör det bara så ont i kroppen. Om det skett en gång under natten men det hände 9 ggr med jämna mellanrum, mmmmm jag räknade när det hänt tre gånger. Det är inte första gången det händer, jag bor i bostadrätt och mannen är psykiskt sjuk så det är inte bara heller.......

Men men jag får  väl se det postiva med det hela så hade jag i alla fall många kreativa tankar om min framtid, skrattar................. man brukar ju säga "inte nå on som inte har något gott med sig"

Här snöar det ordenligt idag!!!
Det är väl plåster på såren efter natten hahahaha...............



De här söta änglarna har jag fått av mitt barnbarn Ida som jag har på fönsterbrädan i sovrummet.
Jag tror jag går och gör dem sällskap en stund till känns det som.

Tankekorn

Var helt närvarande i det du väljer.
Ett splittrar rike kan inte stå emot olyckan.
En splittrad människa kan inte möta livet med värdighet.


Kommentarer
Postat av: anki

usch, inte kul när det när det smäller till precis när man ska somna in,, gggrrr nackdelen med att bo centralt :) ja här är det totalt vitt ute igen, vintern vill inte ge med sej verkar det som.



hoppas du får lite vila i alla fall

2010-03-29 @ 09:49:38
URL: http://engstromsfoto.se
Postat av: desiree !

hej!

mycket härlig blogg.

Hoppas att du kikar in på min, kanske slänger en kommentar...? Om du gillar min blogg, följ den gärna via bloglovin :D Ha en fortsatt bra dag.

2010-03-29 @ 10:11:51
URL: http://desireejosephine.blogg.se/
Postat av: Margit

Hej Christina!!!

Förstår helt din frustation på den STÖRANDE GRANNEN...!!! Och på natten!!! Och du inte får sova i lugn och ro!! Vem som helst skulle bli knäckt på att ha det så...

Söta änglr du fått av dina barnbarn!!Skönt att ha dem i din lägenhet!!!

Kramen min vän!!!

2010-03-29 @ 11:05:31
URL: http://margitholm.blogg.se/
Postat av: anki

jo myrorna är i farten så fort solen tittar fram, myrstacken är det första som tinar fram :) men dom är slö och inte lika kvicka när det är kyligt i luften, tacksamt när man ska fota dom :)



jag har strulat med datorer i många år nu, i början fick jag lite hjälp av min granne, men det satt långt inne att ringa dit :) idag fixar jag det mesta själv, gör jag inte det ringer jag Halldata i Kilafors och får lite telesupport :)



ha en skön fortsättning på dagen, vi ska till svärfar och få lite tårta snart...

2010-03-29 @ 13:31:45
URL: http://engstromsfoto.se
Postat av: Anna...smyger in

Hmmmm mmmmm..det är lite trist när sömnen uteblir du...grr o morr på grannen ..



Aha..ja det snöar hos dig..men snart töar det :)

2010-03-29 @ 17:56:13
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Lena

Så söta änglarna är!

Fy vad tråkigt med mer snö. Här har det regnat det är nästan så att man gillar det just nu. För snö har vi haft så det räcker och blir över.

Ha de bra och sov gott!!

//Lena

2010-03-29 @ 19:21:17
URL: http://bloggissoder.blogg.se/
Postat av: Mia

Undrar om det är han som bott granne med en nära vän till mig, tidigare...det låter åtminstone så L

Nu är vi less på snön, va???? Huuu....

Kram goding!!!

2010-03-30 @ 09:32:37
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0