En skön söndag

Idag har jag varit till Majas Cafe igen

Ja trots att jag vaknade med huvudvärk så min söndag varit en skön söndag. Inser att det kanske inte är så bra att ha datorn precis vid huvudet när jag sover, funderar om det är det som gör att jag vaknar med huvudvärk. Anledningen att jag har den på mitt nattduksbord är att jag lyssnar på musik innan jag ska sova.
Fast jag har ju brukat vakna med huvudvärk ibland ändå men nu har det varit flera dagar i rad.

Den här härliga skylten hade de hängande på toa dörren den var ju naturligtvis till salu



Visst är den bra!!!

och gott fika som vanligt här



Smörgås med brieost tomat, sallad, svarta oliver, olivölja och örter då kan man säga mmmmmm......

Nu när jag skriver detta har jag nyss kommit hem från ett rejält motionspass buggkurs :)))
Tänk ikväll kändes det så enkelt med alla turer!!!

Tankekorn

Skjuter vi upp skörden, ruttnar frukten.
Skjuter vi upp problem, fortsätter de att växa.

Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Det var sannerligen ett tankekorn värt att tänka på!

Försök lyssna på radion istället innan du somnar kanske du slipper huvudvärken då??

Faktiskt riktigt bra program kvällstid....



Kramen till dig fpån mig!...o en trevlig påsk!

2010-03-29 @ 09:01:39
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Postat av: anki

härliga bilder, så gott det ser ut med fikat och vilken rolig skylt :)



ja det är skönt att lyssna på musik när man ska sova, så avkopplande. Kanske du kunde testa att ha den lite längre ifrån sängen? :) men det är lite bökigt det med om man vill stänga av eller byta musik.. inte kul att vakna med huvudvärk, då brukar den sitta i hela dagen sen :)



ha en fin dag

2010-03-29 @ 09:47:23
URL: http://engstromsfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0