Nu var det ett tag sedan

Det har hänt lite sedan jag bloggade sist.

Frisk blev jag fast det kändes hopplöst i värmen, jag fick ett par dagar på stranden i alla fall men något bad har jag inte vågat mig på eftersom jag inte är riktigt hundra i halsen.

 

Barnvakt åt två av mina härliga barnbarn i Gävle har jag också hunnit med att vara, I Gävle var det sommarkväll på stan med affärsöppet och upprtädande med bl a Persons pack fast det var bara person själv. 
Andreas Jonsson uppträdde också



Bullbak blev det också



I helgen har det varit jobb

 Igår var det den årligen återkommande Grillnatta här i Bollnäs och då uppträdde



Nina Söderkvist hon var bra som vanligt.
Nästa år blir det 25 års jubileum för grillnatta, det brukar alltid vara mycket folk och en massa erbjudanden i affärerna själv fyndade jag den här



Ser kanske inte så mycket ut för på bild men den är snygg på med en t-shirt under, den hade kostat 950 kr och det skulle jag aldrig köpt den för, men 285 kr tyckte jag att den var värd.

Tankekorn

Det största kriget i livet inom varje individ utkämpas
mellan intellektet och hjärtat - då hjärtat säger:
"Så här är det" och intellektet svarar:
"Jag förstår det inte, och därför tror jag inte på det"
Pat Rodegast och Judith Stanton


Kommentarer
Postat av: Margit

Hej Christina!!! Tack för titten i min blogg...Jag har "lurats lite"....Titta på bloggen igen...där min storasyster fyller år..och titta på bilden av "lilla syster" "Lilla syster"... Irja--är bars misn syster "på låssas"...vi kallar varamdra för systrar ..till varandra...vi är också sjuksystrar...

OCH vi har en speciell näära relation...känns som systrar... Kolla igen...

Kram min vän!!!

2010-07-27 @ 21:42:41
URL: http://margitholm.blogg.se/
Postat av: Margit

Skulle också skriva och säga att du har fina bilder inlagt och skönt att du mÅR MYCKET BÄTTRE NU!! Det var det viktigaste ATT NÄMNA!!

KRAMEN!!!

2010-07-27 @ 21:44:10
URL: http://margitholm.blogg.se/
Postat av: Anna ..tassar in

Det ser ut som om du haft det härligt bland bullbak och trevliga människor..snygga kläder har du hitta..så kul..skönt att du är frisk..det är ingen hit att vara sjuk på sommaren..

2010-07-27 @ 21:47:35
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: christina

Fyndet var så snygg, precis min stil.

2010-07-29 @ 16:53:54
URL: http://grandmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0