Vad blev det nu då????

Har sovit i någon timme och vaknar 00:53 klarvaken och hur pigg som helst.

Gick och la mig tidigt på grund av en rejäl huvudvärk, när jag har det brukar jag sova hela natten. Men, men inte i natt då, jag är i alla fall fri från värken så jag får väl vara glad för de i alla fall.

Vad gör man då en söndagnatt????
Kan ju inte börja dammsuga eller stöka på annat vis för då blir väl grannarna galen. Det är ju rätt lyhört här och allra helst på natten när det är tyst, det ända som bukar höras är min stackars granne som man tror ska hosta ihjäl sig ibland. Jag brukar inte störas av hans hostande men det finns andra gannar som gör det vilket jag kan förstå, men det är ju ändå mest synd om honom.
Jag får väl fortsätta att utforska musiken på YouTube kanske, jag har ju hörlurar för det blir bättre ljud i dem och då stör jag ju ingen.



Visst är det vacker med is, ibland när jag står och tittar på den så kan jag se figurer som bildats.
Det är samma sak med iskristaller på ett vinterfönster, så oerhört vackert. Inget i naturen är givet och för alltid lika som livet utan hela tiden föränderligt, när de töar försvinner de vackra och nästa gång kylan kommer bildas helt nya mönster. Tänk om vi människor skulle göra likadant, fast tänker jag efters så gör vi ju det på cellnivå. Nu skulle jag kunna bli väldigt djup känner jag men jag ska baspara läsarna detta.
Herregud vad mina tankar började snurra helt plötsligt!!!!

Visst är det märkligt när man träffar eller pratar med en människa man aldrig träffat förr och det känns som man känt personen ifråga hur länge som helst. Det har nyligen hänt mig två gånger samma dag.

Tankekorn

Vardagshandlingar
blir vackra genom kärlek
Percy Bysshe Shelley
  


Kommentarer
Postat av: Mia

Jaaaa, visst är det väl härligt när ett möte blir så??? :-))

Kraaaam!!

2010-01-04 @ 13:46:32
URL: http://www.matmia-blogg.se
Postat av: Lena

Det är inte bara is som bildar nya figurer. Jag brukar titta på molnen ibland. Man kan se väldigt mycket bland dom också. Det är bara att låta fantasierna flöda.

//Lena

2010-01-04 @ 21:02:11
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/
Postat av: Daniel

åh tycker synd om hostande grannen vetja!!

2010-01-05 @ 12:59:50
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0