Hmmm inte bra :((

Igår satt jag och läste mina gamla inlägg
 
Insåg att jag måste skärpa mig för jag hittade lite stavfel här och där samt glömda mellanslag, men även lite annat som gjorde mig irriterad på mig själv. Jag får helt enkelt bli mer noga när jag läser igenom texterna jag skrivit och framförallt läsa igenom dem för jag kan ärligt erkänna att jag inte alltid gör mig tid med de.

Så skärpning Stina!!!! Skrattaar.......

I morse när jag åkte till jobbet var de över 20° och nu när jag kom hem är det 25°, så nu skulle jag verkligen behöva någon som värmer mig hahahahaha...... Är iskall både idet inre och yttre efter att ha stått ute ett tag för att försöka hjälpa en arbetskompis få igång hennes svårstartade bil, men till slut så...... ;)) Det blir nog att duscha hett och sedan lägga sig under filten i soffan för att titta på Tv. Min insikt i dag är att jag måste försöka hitta ett par täckbyxor, vet att jag letade i fjol men hittade inga då för det fanns mest bara hela dressar eller så var de svindyra.

Eftersom jag varit på jobbet idag så har jag en än gång insett på vilken vacker plats jag jobbar



Ibland får jag bara en sådan lust att bara gå ut och leka i all snö
När jag skaffat mig täckbyxor DÅ SKA JAG GÖRA DET ♥♥♥

Tankekorn

Kärleken ger liv,
Den tränger in i vårt allra innersta,
värmer varenda åder
och pulserar
i varje hjärtslag
                        Joseph Addison


Kommentarer
Postat av: Lena

Ett par termobyxor är verkligen välbehövligt när det är så kallt. På senare år har jag blivit mer förståndig när jag klär mig. Man är väl inte alltid för vacker men det är bara att dra ner mössan över huvudet så är det ingen som känner igen mig ;)

//Lena

2010-01-05 @ 20:31:23
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/
Postat av: Kats

Klart du måste ha täckbyxor... och ut och leka i snön... det är ju så kul... :o))



Du behöver inte oroa dig vad det gäller rättstavning eller mellanslag.. jag tänker inte på det... i min blogg är det rena rama rappakaljan när det gäller sånt... trots att jag är en hejare på att stava... men fingrarna går fortare än min tanke och det blir som det blir... sedan när jag läser igenom det så ser jag det inte för i min värld så står det helt rätt...fniss fniss... å märker jag det så tänker jag...skit samma...folk fattar ändå... fniss fniss

2010-01-06 @ 10:01:22
URL: http://kats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0