Fastnat....meeen ;)) gör inget


Den här har följt mig hela dagen
Den har bara fastnat helt enkelt



Hörde den i morse på radion och sedan har den följt mig hela dagen, ibland så blir det så...
Så jag tänkte att jag delar väl med mig av den då. Det har blivit mycket musik den senaste tiden på min blogg, men jag är nog inne i en musikperiod för jag lyssnar väldigt mycket på de nu och gärna med texter som berör mig. I bland förstår jag inte direkt varför de berör mig så stark, men det brukar trilla ner efter tag med en aha-upplevelse.
 
Jag är så himmla glad för jag har börjat vakna i vettig tid på morgonen, någon morgonmänniska har jag aldrig varit och kommer tydligen aldrig att bli heller. Tänk vad mycket jag hinner göra när jag kommer upp i tid och energin är tillbaka!
  
Tankekorn

Vi är alla i rännstenen,
men några av oss
riktar blicken
mot stjärnorna
         Clearwater


Kommentarer
Postat av: Anna ..tassar in

Ja men du musik är ju det allra bästa..jag har ständigt musik på..jag är ju som tokglad i Spotify du vet..



Mmmm du den här låten är verkligen så bra..



Himmel Christina jag tror jag är en av dem som tittar på stjärnorna..då är vi två iaf..du o jag :)



För din blogg är god glad och härlig..precis som du..

2010-01-11 @ 22:38:32
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Ingmarie

Visst är det märkligt när man liksom inte kan bli av med en låt inne i hjärnan?Din låt var ialla fall mycket bättre än den jag hade surrandes i knoppen..."Jag är lapp och jag har mina renar" med Sven Gösta

Johnsson!

Nej nu ska jag till stallet för jag väntar på vetrinären...sjuk minishettis...tyvärr!



Kramen till dig

2010-01-12 @ 00:09:28
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Postat av: Pialotta

Jo så är det när man kommer upp i tid från sängavärmen.. men hur lätt är det när det är svinkallt;-)

Musik det är livet det och visst förföljer en melodi som man hör.. Så är det bara:-) Kramiz

2010-01-12 @ 00:24:00
URL: http://kafferasten.blogg.se/
Postat av: Mia

Mmmmm....precis så är det för mig också, inne i en musikperiod där texterna betyder mycket...L

Kram vännen!!!!

2010-01-12 @ 07:32:41
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0