Ny energi........

Idag tog jag mig en prommenad

Jag har väl aldrig varit med om när jag har motionerat att min energi bara rinner ur mig, det brukar ju vara tvärt om att jag får energi, men jag har ju känt mig tömd på min energi hela helgen. 
I kväll blev det fortsättning på buggkursen naturligvis så ska jag ju gå på den!!!! Tänka sig efter en och en halvtimmes buggande varjag fylld med energi igen som i ett trollslag. Förstår ni hur förundrad jag blir och vad säger det mig jo gör det du brinner för och tycker är kul. Men vad jag inte förstår riktigt är att jag som tycker om att vara ute och gå inte återfick energin redan då.



Tankekorn

Bara den som kan finna liv
kan finna skatter.

  


Kommentarer
Postat av: Mia

Härligt Christina! Kraaaam!!!!!! ;-)

2010-02-08 @ 06:26:20
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Pialotta

Ja du skulle ju verkligen bli fylld av energi och lust efter en så strålande dag.. sämre här hos mig.. en grådag (som vanligt) här i Skåneland.. nja.. inte riktigt som vanligt, men det har varit så här en lång stund nu;-)

Bugga på och ha kul.

Kram

Postat av: Carina

Jag som älskar att promenera gör det inte längre,

behöver an spark i baken har jag en känsla av!

Kram Carina

2010-02-08 @ 17:07:05
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Mija

Energin kommer o går som den vill...

2010-02-09 @ 10:59:11
URL: http://plogflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0