Vilken energi jag har!!!!

Har semester.......

Jag förstår inte var jag har fått all min energi ifrån?!?!?!

Så mycket jag har gjort denna vecka!!!! Massor av saker som jag skulle ha gjort för länge sedan, men nu är det gjort, bara såååå underbart!!!

I morse vaknade jag kl 5.00 gick upp och hämtade datorn och lyssnade på musik. Somnade av och till men en sak hände, helt plötsligt började fundera på min tomma köksvägg som jag skull he målat för länge sedan men som jag inte haft inspiration till. Det stod helt plötsligt klart för mig hur jag skulle måla den så parvlade mig upp och gjorde mig klar för att starta mitt skapande. Hur kul som helst var det!!!!
Det är länge sedan jag målade men det gick hur lätt som helst när jag startade. För sisådär 10 år sedan målade jag väldigt mycket både tavlor och dekorationsmålning, men av olika anledningar så har det inte blivit så mycket eller i stort sett inget alls på flera år. Men takterna sitter tydligen i ändå.

Här kommer resultatet



Målningsstart



Resultatet!!!
Jag blev faktiskt riktigt nöjd ;))

Tankekorn

En kyss
är en form av ett
uttryck
som ges för att skapa
ett intryck.

Och om den bjuds med
mottryck
kan resultatet bli ett
avtryck.


Kommentarer
Postat av: Tony

Blev ju riktigt fint de där:)

2010-12-03 @ 21:26:03
Postat av: Lena

Du är välkommen hem till mig och måla ;)

Hur snyggt som helst!

//Lena

2010-12-03 @ 23:55:43
URL: http://bloggissoder.blogg.se/
Postat av: Margit

Så fint du målat din vägg!! Mycket vackert!!! Tänk att inspirationen "bara kom"..och så fint resultat!!!

Kramen min vän!!!

2010-12-05 @ 01:07:21
URL: http://margitholm.blogg.se/
Postat av: lolla

men så fint och vad duktig du är

visst är det härligt när man bara fylls med energi och ork

själv är jag lite lågt laddad med energi just nu.behöver lite ledighet från jobbet tor jag

ha det gott

lolla

2010-12-05 @ 20:09:38
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Carina

Men du har ju talang Christina, superduktig verkligen! Blev väldigt bra, och så skoj det måste kännas att veta att detta har jag gjort alldeles själv :)



Vi tänkte också hinna med en sväng till Furuvik i år, missade ju förra trots att vi ville se det.

Men till helgen så kanske.....



Kram Carina

2010-12-08 @ 14:51:46
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Michelle

Intressant blogg! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-12 @ 14:22:55
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0