Mer tankar......

Tänk vad ord kan påverka....

Plötsligt står det klart för mig hur ord som sagts till mig för något år sedan har påverkat mig i det undermedvetna!!!
Jag ska nog visa, jag ska nog bevisa........
Hur dumt som helst kan det tyckas, men det är absolut inget jag tänkt på utan det har bara funnits i mitt undermedvetana och påverkat mitt beteende utan att jag förstått de. Ett ganska vanligt fenomen som vi människor är med om väldigt ofta.

Naturligvis vet jag att det finns ingen annan än mig själv jag behöver visa eller bevisa något för.
Nu när jag insett vad som hänt i mig så kan jag göra något åt det här, det är de som är det som är så bra med  att stanna upp och fråga sig själv "vad beror det på att jag beter mig så här?" Jag kan garantera att svaret kommer, kanske inte på en gång men är jag lyhörd så kommer de inom en snar framtid.

 ♥♥♥INSIKTER♥♥♥



Ja kan undra om man får önska vad som helst av tomten, i så fall önskar jag hahahaha...........

Tankekorn

Om öknen är min vän vet jag inte,
men det är i öknen som jag måste söka min skatt.
Paulo Coelho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0