Jaha......

Ja, snart har jag städat färdigt!!

Tänk vad mycket jag fått gjort dessa två semesterveckor!!! Ja jag är riktigt imponerad påmig själv, ordentligt städat och rensat ut saker jag inte behöver, målat, skruvat och sytt allt som legat länge meeen nu är det gjort.

Så nästa vecka blir det lite matlagning till jul och en koleskopiundersökning på grund av det senare kände jag att jag behövde vara ledig nästa vecka också. Meeen sen så är det bara att köra så det ryker hahahaha.......



Det här huset brukar jag gå förbi när jag är ute och går öde och tomt är det nu. Som barn var jag mycket i det här huset för min moster och morbror bodde där, så ibland när jag går förbi kommer det minnen från barndomen.

Tankekorn

Kärleken är full av fällor.
När den ger sig till känna syns endast ljuset
- inte skuggorna som bildas av ljuset.
Paulo Coelho
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att få så mkt gjort.

Hoppas allt är bra.

Kram!

2010-12-11 @ 18:42:51
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-14 @ 09:23:59
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0