Furuvik

Har varit till ett vackert Furuvik i helgen!!!!

Massor med ljuspunkter och kallt var det men jag jag hade rejält med kläder på mig så jag frös inte om kroppen. Det enda som var kallt var fötter och händer och händerna förstår att jag frös om eftersom jag fotograferade rätt mycket.



Så här såg det ut när vi kom dit, ett vackert vinterlandskap men jlusen syntes inte så bra.













Idag har jag varit på Julmarknader med min bröder med respektive, en härlig dag med mycket skratt.
På kvällen har jag haft besök av min kära väninna Lena B.

Ibland händer det märkliga saker i livet saker som upprepar sig gång på gång, min tro är att det handlar om att jag tidigare inte lärt mig läxan och därför upprepas det igen. Men den här gången tar jag det som hänt på ett helt annat sätt än tidigare så något har jag lärt mig i alla fall. 
Ja så är livet, märkligt och spännade med många utmaningar.

Tankekorn

Försök inte att var modig
när det räcker att vara klok
Paulo Choelho
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0