Hopplös......;))

Ja jag är ordentligt hopplös ibland!!!!

I går var jag till min mamma och hälsade på och när jag gick därifrån så gick jag förbi två tjejer i nio - tio års ålder som satt och sålde bröd som de bakat själva. Vad gör jag jo JAG KÖPER EN SOCKERKAKA!!!! När jag gjort det och fortsätter hemåt börjar jag fundera på varför jag köpte sockerkakan över huvud taget????
För det första så har jag frysen full med bröd för det andra äter jag mycket mycket sällan fika bröd och för det tredje så älskar jag att baka själv. Men men barnbarnet fyller snart år så de får väl ta den till kalaset, då ligger den ju inte i min frys så jag till slut får slänga den.



Jag har en gillar att titta på kriminalserier som Criminal Minds, CSI NY, CSI Miami, Morden i midsommer mm
Något som jag kommit underfund om i bla Criminal Minds och CSI så har de ofta på slutet ett budskap.
Lite interssant tycker jag och till råga på allt så händer det ofta att mina tårar rinner när jag tittar på dem och varje gång förstår jag först inte varför.
Tror ni att jag blir trött på mig själv eller??? Ja alldeles rätt de blir jag hahaha.......

Tankekorn

Var helt närvarande i det du väljer.
Ett splittrat rike kan inte stå emot olyckan.
En splittrad människa kan inte möta livet med värdighet.
Paulo Coelho
 


Kommentarer
Postat av: Lena

Det var väl snällt av dig att köpa bröd av barnen även om du inte hade behövt.

//Lena

2010-08-13 @ 22:45:41
URL: http://bloggissoder.blogg.se/
Postat av: kats

Men vem kan motstå 2 småtjejer, förstår ditt köp :D

Tur att tårarna kommer tycker jag... blir man berörd av ngn anledning så varför hålla det inne... Nä fram med näsdukarna :D

2010-08-14 @ 10:17:00
URL: http://kats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0