En blandad helg ;))

Jaha då var påsken över också.

Långfredagen var jag på dans till Lars - Kristers, de var faktiskt bättre än vad jag trodde.
Ja jag hade kul också och det är ju inte fel de heller skrattar......
Annars har helgen mest bestått av jobb. Min datoranvändning har varit minimal denna helg inte för att jag inte har haft tillfälle eller tillgång till datorn utan jag har haft ett starkt motstånd både till Bloggen och Facebook och allt annat som har med datorn att göra, en ny upplevelse kan jag säga.

Kommunikationsproblem har jag också haft och har fortfarande. Den fasta telefonen har varit död sedan i fredags och idag har jag ägnat en stor del av dagen åt att kommunicera med Telia och än är det inte avklarat kan jag säga. Det märkliga är att även min mobil som är ny också krånglar, ibland när jag svarar när någon ringer till mig så hör jag inte den som ringer men de hör mig. Men som tur är fungerar den för detmesta i alla fall, men jag måste nog skicka in den.

Jag som person är social och har lätt att kommunicera med andra människor, men i en viss situation så låser det sig helt för mig och det gör mig så irriterad. Det är en person som jag skulle behöva kontakta men det går bara inte jag måste bara försöka komma över spärren, men har inte kommit på hur än.

Lite blandat väder har det varit i helgen, men bilderna kommer från en soldag i Påsk
Lite fikapaus i solen





Tankekorn

Kärleken är alltid ny.
Det spelar ingen roll om vi älskar en, två eller tio gånger i livet
- vi står alltid inför något okänt.
Paulo Coelho


Kommentarer
Postat av: anki

så gott det såg på fika pausen :) och man kan se att du njuter av solen, ja den värmer en gott efter den kalla vintern.



så där blir man ibland, less på internet, data och framförallt bloggen.. isch o fy, men som tur är så inträffar det inte så fota för min del, :)



det här med att man får en spärr och inte kan kommunicera eller man går och drar sej för att ringa till någon, det känner jag också igen, är oftast mycket social och prat glad och pratar gärna med olika slags människor men ibland går det bara inte.. det går över men inte kul när den där spärren bara sitter där som en mur..



ha en skön kväll

2010-04-06 @ 21:16:05
URL: http://engstromsfoto.se
Postat av: Anna ..dansar in

Så trevligt med dans...även om jag har svårt för namnen på dansbanden...det är en gåta varför dom ska ha sådana namn..?? Men så skoj att du hade så roligt..



Oj...det verkar komplicerat..kommunikationsstrul hmmm jag har aldrig känt det där..att datorn inte intresserar..jag är nog lite väl präglad på tekniken kan jag tro... men en dos av var sak i livet är väl att föredra...Allt har sin tid...så brukar jag tänka..ingenting behöver vara som det alltid varit ..utan man kan tänka lite nytt...



Och nåt dåligt samvete har jag bestämt mig för att inte ha..utan jag gör vad som faller mig in mer..:)att ha så roligt som möjligt varje dag är min filosofi..



Hoppas allt löser sig..kram kram från Anna

2010-04-06 @ 21:16:51
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: kats

Mm så härligt i solen... gott med fika också.



må så gott

2010-04-07 @ 10:04:17
URL: http://kats.blogg.se/
Postat av: christina

Tyvärr blir det så att man pratar mer via datan än personligt och det kan jag tycka är jobbigt. Roligt med dans, du är ju hejare på det.

2010-04-07 @ 21:00:32
URL: http://grandmother.blogg.se/
Postat av: lolla

hejsan

jag har faktiskt haft en skön påsk, annars är påsken en helg med lite tråkiga minnen för mig, sånt sätter sina spår.....

Väntar bara på att solen ska dyka upp och värma min kropp bort från vinterkylan...kanske i helgen..

ha en finfin dag

kram lolla

2010-04-09 @ 08:47:49
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Mija

Nu har man verkligen kunnat njutit i solen några dagar!

2010-04-13 @ 15:50:29
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: Ingmarie

Dina tankekorn gillar jag skarpt....Telia däremot har jag svårare för!!!!Har hållit på o tjatat om en räkning som de inte vet vad det är för!Men betalt vill dom ha!!!!Den är dessutom dragen på autogiro..men som sagt ingen på Telia vet vad jag betalt,inte jag eller!

I morgon ringer jag dit för 42 gången faktiskt!



Allt gott till dig från mig!

2010-04-13 @ 19:57:45
URL: http://frujacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0