Söndag

Så här började min dag idag.



Tappade ur kaffeburken och vet du vad de gjorde mig inget,
tänkte bara att det var synd att duken blev smutsig.

En väninna har varit hos mig från igår till idag



Här Anette och Zingo i skogen för att Zingo ska få röra på sig ordentligt.



I dag tog vi en prommenad ut till långnäs och satt där och njöt i solen, helt underbart var de.



så här såg det ut idag



och i tisdags var det snö på stranden och isen var kvar på vattnet.
(båda fotona är tagna med mobilen)

Det blev lite snabbt att vi måste gå därifrån så jag glömde mobilväska med mobil, kontokort, Ica kort, körkort på bänken där vi satt. Jag hade lagt den på bänken eftersom jag hade fotograferat med mobilen och tänkte försöka fånga Zingo på bild när hon badade. Men som sagt det blev lite snabbt att vi gick därifrån så jag glömde den där och upptäckte det inte förrän vi var hemma. GISSA HUR DET KÄNDES!! Mitt hopp stod till att det äldre paret som kom dit när vi satt där och gjorde oss sällskap hade tagit reda på den. Jag skyndade iväg till bilen och åkte dit PUHHH de satt kvar och hade tagit reda på den, VILKEN TUR JAG HADE.

Det har varit en mysig helg med mycket prat och skratt, lite god mat och ett glas vin.

Tankekorn

Alla människor på jorden har en skatt som väntar dem.

Kommentarer
Postat av: Mia

Härliga vårbilder, med ack så mycket mindre snö än vad vi har, för här kom det mer inatt! Kan förstå känslan av panik när du upptäckte vad du glömt!! Himmel vilken tur att paret satt kvar där, det kunde ju lika gärna ha varit några oärliga som varit i farten...

Får hemlängtan när jag se bilderna L

2010-04-18 @ 18:35:45
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Anna ..

Mmmm du man blir iskall av skräck när man glömmer sina grejer på det viset...vilken tur du hade att det var ärliga människor..



Jag kan tro att du haft det härligt med din väninna..då kan man ta lite kaffe på duken :)

2010-04-18 @ 18:36:54
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: TJOLAHOPP SOFFIEPROPP

underbara bilder på sjön å att sitta vid en solvägg mmmm va härligt,

vilken tur att det va ärliga personer som tagit hand om den,

kram

2010-04-18 @ 18:54:28
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: anki

välkommen tillbaka till nätet :-) usch så krånligt med din uppkoppling, men det ordnar sej det med.



ha ha ha, ingen bra start på morgonen med att spilla ur kaffeburken,, ingen större skada skedd förutom förspillt kaffe samt en lortig duk :)



jag var upp till långnäs i början på veckan och fotade änderna,, var mycket snö kvar då men på dina bilder verkar det ha töat rejält sen jag var där :) otroligt vackert där ute.



skönt att dina saker var tillvara tagna så du fick dom tillbaka, men det är en otäck känsla när man glömt något.. :-)



ha en skön kväll

2010-04-18 @ 19:24:26
URL: http://engstromsfoto.se
Postat av: fam Gävle

VEM blev förvånad??

INTE vi..

ler stort och kramar om



2010-04-18 @ 19:45:43
Postat av: Lena

Det var ju verkligen tur att du fick tillbaks mobilväskan med allt i. Hade den varit borta så hade det blivit besvärligt med allt spärrande av kort och nytt körkort.

//Lena

2010-04-18 @ 19:55:15
URL: http://bloggissoder.blogg.se/
Postat av: christina

Härligt med vänner man kan skratta med.

Tur att det finns ärliga människor

2010-04-18 @ 21:09:29
URL: http://grandmother.blogg.se/
Postat av: lolla

hejsan

vilken härlig helg ni haft det, mysigt med en vän som sover över....

Förstår din panik när du märkte att du glömt allt, men tur hade du...

ha en fin start på veckan

lolla

2010-04-19 @ 06:22:24
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0