Ingen ordning

I dag var de hit o kollade mitt bradband och telefoni :(((

Fortfarande ingen ordning!!!

Felet på telefonen finns inte här hos mig i alla fall utan på någon station någonstans.
Funderar nu starkt på att ta bort min fasta telefon meeeen......????

Efter att telekillen varit hit så gick jag en långprommenad otroligt skönt var det men jag förstår inte fast jag ätit frukost så får jag som blodsocker fall och blir alldeles skakig.
Många bevis att det är vår nu, kommunens arbetare städar för fullt överallt i stan och männen som sitter på den där bänken som är lite undangömd har hittat ut igen det var ett förfärligt liv där idag, men de verkade mest glada ändå.
Ja ni förstår väl att det handlar om de med drogproblem och de har ju hamnat där av någon speciell anledning, jag tycker det känns sorgligt varje gång jag går förbi dem. De flesta brukar undvika att gå där de sitter så de får sitta ganska ostört men jag brukar gå förbi där ibland.



Bara så härligt söt

Tankekorn

Ingen människa bör frukta det okända,
för alla kan uppnå allt de vill och behöver.
Paulo Choelho


Kommentarer
Postat av: anki

härligt vacker blomma :)



så där får jag också ibland fast jag ätit, vet inte varför men det är som om kroppen har förbränt det man ätit på två röda sekunder,, konstigt är det .. eller så är det för att jag dricker för mycket kaffe så det är kaffedarra jag får :)



jag hoppas dom hittar felet på telefon och bredband, tycker du borde få avdrag på nästa faktura nu när du inte kan använda det.. :)



ha en skön dag

2010-04-21 @ 09:38:43
URL: http://engstromsfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0