Fyra dagar

Mmmm nu är det bara fyra dagar kvar ;))

Till den efterlängtade kursen, det ska bli så spännade!!!



Idag blir det däck byte så jag hoppas vädret är bra på fredag när jag ska köra till Stockholm. Ja det är sant jag har bestämt mig att jag ska köra bil dit! Vägen dit är inga problem för mig meeen jag har bara kört bil i Stockholm en gång tidigare och jag gillar det inte, men nu har jag bestämt mig för utmana min rädsla.

Jag har blivit rekommenderad att titta på en film inför kursen och tänkte att jag skulle köpa den, men det har inte blivit av. I lördags så städade jag bland DVD filmerna och då hittar jag en film som inte är öppnad och gissa vilken film det var JO DEN SOM JAG BLIVIT REKOMMENDERAD ATT TITTA PÅ OCH TÄNKTE KÖPA. Kom då på att jag för någon månad sedan glömt att avbeställa den och när jag fick den blev jag så irriterad på mig själv att jag bara kastadade in den där jag har DVD filmerna. Det är inte första gången sånt här händer mig men jag blir lika förundrad varje gång det sker.
Är det de man kallar Law of Atraction.

Tankekorn

Alla får någon gång lida nederlag.
Det är bättre att förlora några slag i kampen för sina drömmar
än att bli besegrad utan att veta varför man slogs.
Paulo Coelho

Kommentarer
Postat av: Mia

Tänk vad...det är ju nån mening med allting! Det liksom bara går som på räls nu, tycker jag...härligt!!! En spännande tid kommer vännen...oj!!!Kraaaam!!!!

2010-04-19 @ 11:11:06
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: TJOLAHOPP SOFFIEPROPP

å va roligt att komma iväg på en kurs,vilken tur du hittade dvd hoppas den är bra

Otroligt bra tankeord

kram

2010-04-19 @ 20:12:05
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Lena

Att köra bil i Stockholm är nog inte heller min grej. Men det är bra att du gör det. Tar man det bara lugnt så ska det nog gå bra.

//Lena

2010-04-19 @ 20:31:47
URL: http://bloggissoder.blogg.se/
Postat av: Margit

Hej Christina!!!

Ja det var verkligen underligt!! Tänk...DÄR hade du den redan...OCH råkade hitta den precis nu också så du har väl hunnit se den...innan kursen...

Håller tummarna att STOCKHOLNMSKÖRNINGEN går bra!! Men kan förstå att det känns lite pirrigt...Man måste ju veta "var man ska"...så man inte behöver väda..och åka tillbaka så långt igen...Kram!!!

2010-04-19 @ 21:52:10
URL: http://margitholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0