Fem intensiva dagar

Jag har haft fem härliga dagar

Men jag har varit rejält trött på kvällarna kan jag säga

Jag har lärt mig och kan nu utföra Reconnectiv healing och The Reconnection på andra människor.

Reconnectiv healing

Reconnective Healing är en unik healingmetod som kan ge dig läkande på många olika plan. Healingen arbetar på en högre frekvens och de flesta vittnar om en starkare känsla mot vad de tidigare upplevt under andra healingsessioner.  Healingen ger ibland en direkt, märkbar förbättring och ibland upptäcker du inte förrän efter flera veckor att något fantastiskt skett. Energin arbetar länge efter sessionen. De allra flesta upplever att livet känns ljusare och lättare och känner större tillit till att allt är som det ska vara.

Eric Pearl rekommenderar 1-3 täta healingsessioner, helst inom en vecka. Gör sedan ett uppehåll för att låta kroppen anpassa sig och låta läkningen pågå i lugn och ro. Har du problem som behöver mer läkning, eller att något nytt dykt upp, kan du ta ytterliggare någon healingsession.

Var avslappnad, förväntansfull och öppen för att lättare ta emot energifrekvensen - för bästa effekt. "Om du har tur kommer healingen precis som du förväntat dig, har du ännu mer tur kommer healingen i en form som du inte förväntat dig, men som Universum bestämt är det perfekta för just dig."

The Reconnection

Genom The Reconnection skapas en återkoppling till en ny, högre frekvens, den totala balansen - helheten. Du återfår kontakten med din innersta kärna - ditt innersta jag. Plötsligt börjar allt falla på plats, turen är på din sida och många av dina önskningar slår in! Till och med tiden räcker längre. The Reconnection ger också en mycket stark och behaglig healingsession, du kommer in i den nya frekvensen och denna uppkoppling är permanent för resten av livet. Efter The Reconnection kommer du att märka att livet förändras och det mesta faller på plats. Förändringen pågår succesivt under de närmaste halvåret/året efter sessionen.
The Reconnection gör man bara en gång i livet och det är två sessioner inom 72 timmar för det mesta gör man det dagarna efter varandra.
För min egen del har det hänt mycket positivt sedan jag gjorde The reconnection.



Eric Pearl

Ja som sagt helgen har varit händelserik på många olika sätt, jag har haft många egna upplevelser, sett andras reaktioner, träffat många trevliga människor.
På tisdagkvällen när vi slutade så åkte jag till sonen och hans familj där jag sov över och dagen efter satte jag mig för att skriva ner allt som hänt samt lite egna tankar och funderingar runt detta, nyttigt må jag säga.

Tankekorn

När jag inte hade något att förlora fick jag allt.
När jag upphörde att vara den jag var fann jag mig själv.

Kommentarer
Postat av: anki

låter intressant,och du verkar verkligen ha haft det skönt :)



ha en skön kväll

2010-04-29 @ 19:07:56
URL: http://engstromsfoto.se
Postat av: Lena

Ha en trevlig Valborg!

//Lena

2010-04-29 @ 21:05:18
URL: http://bloggissoder.blogg.se/
Postat av: Mia

Om du visste hur glad jag är för att du fick den här möjligheten...jag blir varm i hjärtat...

Kraaaaaam!!!!!!

2010-04-30 @ 06:29:51
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: christina

spännande kurs.

2010-05-02 @ 18:21:34
URL: http://grandmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0