Lördag


Den här bilden tog jag i mitten av juli det är faktiskt  inte så länge sedan







Nyponrosen har fått en specill betydelse för mig just nu.
Kan du känna doften??

Tog mig en kort promenad ner på stan idag och sedan till affären trots att det inte är långt fick jag ont. 
I morgon ska jag börja buggkursen som jag sett fram till så länge, undrar hur det ska gå???
Nu är det bara positivt tänkande som gäller att det att går jättebra att bugga och jag är smärtfri när jag kommer hem. säger en del av mig. Men så har jag ju den där lille saken på andra axeln som säger inse att du inte kan gå buggkurs nu utan du måste vänta tills du blivit riktigt bra, vill inte, vill inte.............
Pröva ska jag i alla fall, så de så, sa den trotsiga lilla flickan i mig ;))

Tankekorn

Hatets kraft kommer inte att hjälpa dig någon vart.
Men förlåtelsens kraft visar sig i kärleken,
och den kan förändra ditt liv till det bättre.
Paulo Coelho


Kommentarer
Postat av: Lena

Vad tråkigt att du har ont. Men jag tycker nog att du ska vila från buggen ifall du inte är Ok. Det vore ju synd om du fick mer ont menar jag. Vila kan också vara träning.

//Lena

2009-09-12 @ 17:55:00
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0