Härlig höstdag

Imorse när jag vaknade

Kändes allt tungt, vaknade sent hade haft mardrömmar som jag inte haft på länge och egentligen så tycker jag att det är positivt med mardrömmar för då händer det saker med min personliga utveckling. DE GILLAR JAG!!!
Men det gjorde att jag hade svårt att komma igång idag. Efter de att jag gått igenom och anaylserat drömmen för att se vad den betydde och få en hint om vad som händer i mitt inre just nu, bestämde mig för att gå ut och gå i det vackra vädret. 
Det blev en rejäl promenad och några bilder på vägen.



Kärleksört 





Det blev en kaffe och ostsmörgås på gamla Normans Cafe
Där har jag varit och fikat många gånger men de bytte ägare och då blev det inget bra där i mitt tycke, men nu ka jag rekomendera stället igen.

Tankekorn

Att våga vara den du är - utan
masker, föreställningar och yttre
måsten - kräver mod. Men om
du inte vågar vara den du är så
kväver du ditt mod.


Kommentarer
Postat av: Mia

Härliga höstbilder, Christina och ett underbart tankekorn som jag ska spara....Kraaam!

2009-10-08 @ 18:43:38
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Carina

Också varit ute på en långpromenad idag, som sällskap hade jag glada goa Challe, inte illa!

Kram Carina

2009-10-08 @ 18:46:07
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Lena

Det kan vara knepigt med drömmar ibland. Härom natten hade jag en konstig dröm. Jag hade bestämt mig för att somna in (dö) och hade köpt insomningstabletter på apoteket. När jag sen låg där i sängen och hade tagit tabletten och väntade på att få somna in, så började jag att ångra mig. Jag började fundera på om det fanns någon tablett som kunde återställa själva insomningen. Men jag vaknade och fick inte reda på hur det blev. Men det var himla obehaglig. Jag funderade mycket på vad jag hade drömt och förökte få en förklaring. Men det har jag inte än.

//Lena

2009-10-08 @ 20:04:25
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/
Postat av: soffie

kloka ord,

Å va jobbigt med en sån natt avskyr när jag sover såligt vilket jag gör ofta,

Å så vackra bilder du visade idag,

kram

2009-10-08 @ 21:03:05
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Pialotta

Underbart vackert väder igår och jag tog oxså en promenad här omkring mitt senare... efter baket.. fanns ingen anledning att stelna till fötterna på köksgolvet;-)

Drömmar.. mardrömmar.. jag hade oxså det i natt, men jag fick inte ihop det, då jag vaknade.. för jag gick och la mig igen.. sedan var det borta;-)

tack för du kikar inom till mitt fotoalbum ibland .. finns jag inte på Kafferasten på någon dag, så finns jag antingen i fotoverkstaden eller i Kakomaten;-)

Ha en fin fredag Christina så hörs vi på facebook.. kram.

Ps. Nu ska jag skrivblogga lite till Kafferasten Ds

2009-10-09 @ 10:43:10
URL: http://caffepaus.blogg.se/
Postat av: Christina

Det kan inte vara skoj med mardrömmar.Härligt med en höstpromenad.

2009-10-09 @ 16:11:08
Postat av: Ingmarie

Ligger inte det fiket i Gärsnäs?

Kan vakna helt kallsvettig ibland när man drömt något hemskt...O gud vad skönt det är att vakna då fast kl.bara är 03.00!



trevlig lördag!

2009-10-10 @ 20:14:30
URL: http://frujacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0