Tappade gaisten

Jag tappade gaisten när ett långt välgenomtänkt inlägg bara försvinner.

Det var tur att ingen hörde mig när jag upptäckte att det var borta!

Efter det hände så har jag haft svårt att göra några inlägg inte hittat något bra att skriva om, försökt att skriva om det jag hade skrivit i det bortkommna inlägget men har inte lyckats med det heller.
Vad hände?
Jag försökte att lägga in en bild i inlägget jag gjort men kom bara till blogg.se;s startsida, prövade massor av gånger men hamnade där hela tiden så jag sparade inlägget som utksat för att göra klart det senare. Jag hade rubrik för det har jag lärt mig sedan tidigare att det är ett måste för annars försvinner det garanterat. Har jag ingen rubrik från börja så skriver jag bara XXXX för att senare bytta ut det mot något bättre, men som sagt jag hade en ordentlig rubrik denna gång. 

Jag hade ett viktigt busksap i inlägget också som jag inte kan återskapa och varför vet jag inte riktigt, men det går bara inte. Men jag får väl tolka det som att det skulle väl inte dela med mig av det nu, kanske tiden inte var den rätta för det nu.

Igår var jag till Buslandet



Det här var en liten del för de minsta barnen upp till 3 år
För de större barnen fanns en som var mycket, mycket större i flera våningar.
Kan säga att alla barnen hade kul och var trötta när vi åkte därifrån.



Men jag måste ju bara jag också hahahaha......


Tankekorn

När du gör en rutinmässig sak på ett annorlunda vis
låter du en ny människa växa inom dig.
Paulo Coelho


Kommentarer
Postat av: Ewacarin

Hoppas du har haft en behaglig advent, såsom det brukar kännas så här års när det lider mot jul.

Själv var jag tvungen att ta itu med något akut fast det var söndag. Önskar dig en bra vecka.

/Ewacarin

2009-11-29 @ 18:22:20
URL: http://echolmqvist.blogg.se/
Postat av: Lena

Visst blir man sur när man tycker att man har gjort ett bra inlägg och så bara försvinner det.

Hoppas du ändå har haft en bra helg.

//Lena

2009-11-29 @ 20:07:00
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0