Sjukhusbesök

Barnbarnet  har opererat bort sina halsmandlar

Jag var med honom där



Torsdag morgon 10 min kvar till operation



En jättetrött kille som kommit tillbaka till rummet på avdelningen.



Frukost innan hemfärd på fredag
Fast smörgås och ägg var ingen höjdare, gjorde ont i halsen

På kvällen bestämde jag mig för att gå på dans och så blev det!!!
Tuppens danskrog var jag.
Kan säga att jag inte varit på en regelrätt danskväll på 25 år tror jag så det var på tiden. Visst har jag dansat lite men det är verkligen lite kan jag säga och då oftast på fester då jag duckit något glas vin, nu var jag nykter. Jag var ju sugen att få testa buggen jag lärt mig under hösten och vad händer killen jag buggar med buggar på ett helt annat vis än jag lärt mig! Så inte undra på att jag först blev ställd men det var bara att försöka hänga på och det gick ju hyfsat, kan säga att han blev inte avskräckt i alla fall för jag blev uppbjuden av honom flera danser ;))

Jag hade en kul kväll i alla fall! Så det blir fler gånger helt klart.

Tankekorn

Den största lyckan i livet är
övertygelsen om att vi är älskade
- älskade för dem vi är, eller
snarare, älskade trots att vi är
de vi är.
Viktor Hugo


Kommentarer
Postat av: Mia

Vilka härliga män vi dansat med, vännen!! Riktiga gentlemän L

Konstigt att vi gick ut samma kväll med ungefär samma danserfarenhet...dock ett plus för din bugg L

2009-11-07 @ 22:12:40
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Lena

Det var väl kul att komma ut och dansa lite.

Och du dansade nog bra eftersom du blev uppbjuden att samma kille flera gånger ;)

Och vad skönt det är att vakna på morgonen och veta att man inte har druckit något och slipper den där tråkiga dagen efter.

//Lena

2009-11-08 @ 17:06:22
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0