Helg igen!!!

Ja nu är det helg igen!!!!

Veckorna bara snurrar på så otroligt fort, snart är det jul!!!!!

I kväll och natt blir det jobb på mitt gamlagamla jobb och i morgon hade jag fundering på att åka till Gävle på Esplanaden och dansa. Meeeen kom på att jag har ju kvinnojoursutbildning på söndag som börjar på fm så då blir det nog inget av med dansen =((, det får väl bli en annan gång. Jag har i alla fall anmält mig till slutfesten på buggkursen det är ju bara 2 ggr kvar, men jag tänker fortsätta till våren helt klart.



Tankekorn

Ha tålamod med allting,
men ha framför allt tålamod med dig själv.
        S:t Frans av Sales


Kommentarer
Postat av: Lena

Visst går tiden fort nu fram till jul.

Vad kul att du fastnade för bugg och tänker fortsätta. Det är en bra motion också.

Ha en bra helg

//Lena

2009-11-13 @ 17:32:10
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/
Postat av: Ewacarin

Tiden går verkligen fort och det gråtrista vädret här nere i Skåne består. Jag tycker inte det blir "dag" på hela dagen, men så är det så här års. Det kan vara bra om man har skrivandet som delvis jobb och delvis hobby. Önskar dig en bra nästa vecka!

Må väl!

/Ewacarin

2009-11-14 @ 13:17:28
URL: http://echolmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0