I dag

Idag har jag varit till Röda Korset

Inte är jag göralös fast jag inte har något jobb eftersom jag är ordförande i en Röd Kors krets och kretsen har och håller på att gå igenom en omvandlingsprocess så finns det massor att göra där. Har känt att jag inte kunnat engagera mig tillräckligt mycket när jag har jobbat så nu när jag är arbetslös tänker jag lägga ner lite extra engageman på detta.

När jag hade varit på RK så åkte jag till min bror och svägerska för Roland ville ha lite smakråd vad gäller nya glasögon. Jag vet ju vad svårt det är eftersom jag själv nyss köpt glasögon. Roland är duktig att massera så jag passade på att få lite massage, nu förstår jag vad huvudvärken kommer ifrån som jag dragits med en längre tid. Trodde det hade med de nya glasögonen att gör men det kommer säkerligen från bröstrygg axlar och nacke. Det gjorde rejält ont men det var skönt efteråt.

Iblan blir det väldigt märkligt
 


Jag hade tänkt lägga in en låt med Ted Gärdestad  eftersom de spelar hans låtar på Orhalla i kväll. När jag sitter och lyssnar på flera låtar av Ted kommer jag även in på Björn Afselius, Sonia Alden, Shirly Clamp och till sist den här med Sanna Nielsen samt den engelska versionen med Westlife. Men det fick bli den svenska, mitt hjärta höll på att sprängas och mina ögon fylldes med tårar.

Den tog verkligen tag i hela mig ordentligt

Jag hoppas den ger dig lika mycket som den gav mig
Fast ger den dig bara hälflen så mycket av vad den gav mig så är det gott nog ;))

Kram

Kommentarer
Postat av: Lena

Visst är det skönt med massage trots att det gör lite ont ibland. Jag fösöker gå en gång i månaden för att hålla nacke och rygg mjukare. Jag rekommenderar alla att göra det.

//Lena

2009-07-29 @ 21:54:19
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/
Postat av: Carina

Fina artister alla de du räknar upp, men din låt var verkligen skön och passar att ac sluta min dag med....nati,natti :)

2009-07-30 @ 01:09:12
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: marie

massage är skönt, du kanske behöver göra det lite oftare för att mjuka upp det spända, så du slipper huvudvärken.

2009-07-30 @ 09:18:20
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hoppas alla arbetslösa var så goda som dej!

2009-07-30 @ 11:13:40
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: SOFFIE

så vacker den är,hoppas du får en trevlig kväll

2009-07-30 @ 19:12:05
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0