I dag arbetsförmedlingen

Ja, i dag var det första besöket hos Arbetsförmedlingen

Och jag är nog den knäppaste som går i ett par skor för jag kände bara stor glädje när jag gick därifrån. Det känns som att nu kommer nya möjligheter och något bättre jobb till mig, därav min känsla av glädje. Jag sa faktiskt till min AF förmedlare att jag upplevde det som positivt att komma dit, det kändes som om min positiva känsla smittade av sig på henne. Vi hade ett jättebra samtal kan jag säga. Fast riktigt utan jobb är jag inte ännu för jag har lite timmar i juli också.





Det här är sommar de, tycker jag

Tankekorn

Bara den som kan finna liv
kan finna skatter
                         Paulo Choelo



Kommentarer
Postat av: Carina

Själv betyder AF ångest för mig, mår riktigt illa när jag kliver innanför dörrarna där!

Orbaden var toppen verkligen, så himla mysigt där är! Hela 25 grader i vattnet och en otroligt fin strand, dit kommer vi åka fler ggr kände vi båda två! Kram Carina

2009-07-07 @ 07:15:41
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: soffie

så vackra bilder du visar,jag har en platsförmedlare som verkar ha noll koll på mej å min utbildning å jobb vi har bara kontakt via mail så det går rätt bra,

hoppas du nu kommer få ett bra jobb,

må gott

2009-07-07 @ 20:37:22
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Marianne

Jag har inte behövt gå till arbetsförmedlingen sedan jag var tonåring och sökte mitt första sommarjobb. Jag är så lyckligt lottad att jag aldrig varit ofrivilligt arbetslös (peppar, peppar). Kanske skulle det ha varit nyttigt att ha den erfarenheten. Hoppas att det ordnar sig för dig och att du hittar något roligt snart.

2009-07-14 @ 17:26:08
URL: http://marianneekwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0