Varför gjorde jag så

I dag när jag kom hem från jobbet lägger jag mig för att meditera och rensa hjärnan.

Inget ovanlig i sig, men nu var det så här att jag råkade ligga kvar en stund filosoferade vad jag skulle göra idag.
Meeeeeeen, jag tvärslocknade och har sovit i minst 2½ timme, förlorat dagen och känner mig just nu väldigt mosig. Tittar ut genom fönstret och det yrsnöar. Jag blev väckt av telefonen som tur är, men egentligen är det den värsta väckning jag kan få. Jag blir alltid lika irriterad när jag blir väckt av telefonen, förstår inte varför men så är det.
Skulle behöva gå till affären men tar mig liksom inte för. Det är så konstigt för varje gång jag kommer hem efter att ha jobbat så har jag så svårt att ta mig för och göra något. Jag liksom fastnar hemma och inne. Idag var jag faktiskt väldigt pigg när jag kom hem för jag har för en gång skull sovit bra på jobbet, så jag borde ha kunnat ta mig för med något egentligen. Så somnar jag istället och är tröttare än trött när jag vaknar. Shit också!!!!!

Hämtade mina böcker och jag kan rekomendera de som äter LCHF kost dessa böcker.

           

Här kan ni läsa mer om den kosten .

De andra två böckerna om borderline, köpte jag för att jag jobbar till viss del med människor med den störningen och tycker det är intressant läsning och alltid ger det någon ny isikt.

Tankekorn

"Ta för dig, flicka! Räds ej
morgondagen! Tag allt du vill
av glädje och skratt."
               Richard Le Gallienne

Kommentarer
Postat av: Mija

Hon var här och föreläste för några dagar sen.. Annika alltså. ;)



Jag hade gärna gått och lyssnat på henne, men biljetterna var slutsålda..



Kram!!!

2009-01-25 @ 18:21:50
URL: http://mammamija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0