Vaken natt

Det har blåst som sjutton i natt!!!!

Alltid när det blåser får jag ligga vaken hela natten, så har det varit i natt. Så fruktansvärt irriterande när jag vet att jag ska jobba två nätter och jag även sover dåligt där. Inte nog med att det blåser det vackra vinterlandskapet har också försvunnit. Grått och trist blir det när snön försvinner. Här är det nästan 7 grader varmt ute.

Det står väl inte på förän det ser ut så här ute

 

Nu är i alla fall tapetrivningen i köket klart, ääääännnnntttligen!!!
Jag som inte bestämt mig än hur jag ska ha det i köket. Ska jag måla alla väggarna eller bara två och tapetsera den tredje eller, eller, eller................................. Har nog aldrig varit så velig som jag är nu, men de andra rummen har ju blivit bra så det blir nog det här också bara jag bestämmer mig.

Det bästa med att ha målade väggar är att jag kan ha vilka gardiner och dukar som helst sätter jag upp en mönstrad tapet så måste jag ju anpassa mig efter den, just nu tror jag att jag håller på att övertala mig själv vad som är bäst. ;)

Hmmm....... så var det ju det här med kakel också!?!?!? Var och tittade på det i förra veckan ska kakelplattorna vara avlång, fyrkantiga, stora, små, vita, svarta eller annan färg eller ska jag rent av ha mosaik kanske, är det undra på att man blir snurrig på allt.

Tankekorn

Att ha hälsa betyder att vara en väl integrerad person
som lever i fred med sig själv och där alla system samarbetar
                                                                      Candace Pert

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0