Snöar

I går kväll började jag läsa den här boken och  kunde inte sluta att läsa den.
Så jag läste ut den också.



En bok väl värd att läsa om man har någon med den störningen/klyvningen i sin omgivning.

Det har kommit rätt bra med blötsnö här sedan igår. I dag på eftermiddagen var jag, Malin och Dennis ut och gick i snövädret. Jätteskönt var det men lite tungt att gå eftersom det var ganska moddigt där vi gick, men det blir ju lite mer motion då i gengäld. När vi kom tillbaka åt vi mat hos mig, en kycklingrätt ur Annicka Dahlkvist bok och gott var det.

Tänk jag har samma känsla kvar inom mig som jag hade när jag var till Mobackes och fikade på Nyårsafton. Kommer på mig rätt ofta att jag går med den känslan inom mig och det känns lika härligt varje gång. 

Tankekorn

Glädje är att se livet
genom en solstråle.
           Carmen Sylva

Kommentarer
Postat av: Mia

Oj så mycket det var att läsa igenom här nu... L

Härlig känsla du går omkring med, det är stärkande.

Hur gick det med köket? Har du bestämt dig än? :-)

Jag tror att det blir bra, vilket du än väljer. När det är klart så kommer du att vara nöjd!

2009-01-25 @ 21:59:13
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: marie

snöar det.....

här är det inte mycket kvar, regn och massor av vattepölar överallt.



ha dä

2009-01-25 @ 22:31:33
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: Ulla

Godmorgon! Vad härligt med en bok man inte kan lägga ifrån sig. Önskar dig en go måndag!

2009-01-26 @ 06:52:35
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Mija

Jag reagerade lite på rubriken... att VARA borderline?!??



ÄR man borderline??

Ja kanske..? Drabbas man inte av borderline? Vad står det som motivation i boken? Är borderline medfött så ÄR man kanske borderline, men om man DRABBAS av det senare i livet så kanske det är annat???



...jag kanske inte ska övertolka rubriken?

skrattar



Låter som en intressant bok dock.



KRAM

2009-01-27 @ 15:37:12
Postat av: mg

Låter intressant.

Hoppas att du mår bra!

kram!

2009-01-27 @ 20:49:22
URL: http://mariagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0