Saknar

Hade tänkt åka till Gävle i helgen

Men måste jobba för jag har lite för lite timmar för min heltid. Ibland så längtar jag så mycket efter sonen hans sambo och barnbarnen för det blir lite långt mellan gångerna som vi träffas ibland. Det är nackdelen med att jobba helger.
Som tur är så har jag idag nära till min dotter och hennes son, tidigare bodde hon 20 mil bort. Jag jobbar i alla fall inte hela helgen utan "bara" ikväll och i morgon på dagen.

Panik!!!! måste nu bestämma hur jag ska ha det på väggarna i köket, tänk att något som varit så enkelt för mig förut är så svårt helt plötsligt.

Tankekorn

Mötet mellan två personligheter
är som kontakten mellan två
kemiska ämnen. Om det sker en
reaktion blir båda två förändrade.
                                      Carl G. Jung

Önskar alla en trevlig helg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0