Puuuhhhh

Det blev lite svettigt ett tag på slutet.

 Men som tur var gick de vidare Team Hanna från Bollnäs.

GRATTIS GRATTIS till Hanna o Rosie, Marie och övriga körmedlemmar.

Funderar just nu på vad jag ska göra idag, har sovit länge som vanligt och har svårt att komma igång liksom.
Men jag ska nog försöka riva klart tapeterna i köket så att jag får det riktigt färdigt någon gång. Skulle även behöva sätta upp tavlorna som jag har stående på golvet. För mig är det så viktigt att få upp tavlorna på rätt plats då menar jag att det känns rätt och tavlan verkligen passar där. Jag är riktigt petig när det gäller tavlor måste jag säga.

Det är inte mycket som fattas nu i min nya lägenhet, köket ska kaklas och väggarna ska fixas samt sockeln under skåpen plus att jag väntar på att någon ska komma hit för att titta på golvet som inte är okey. I sovrummet ska jag köpa två byråar och golvlister ska sättas dit, gästrummet där fattas det en bäddsoffa. Ja så det är lite smått och gott som ska göras. Men Rom byggdes ju inte på en dag brukar man ju säga.

Fattar inte varför jag inte har haft trådlöst bredband tidigare det är ju mycket smidigare. Nu behöver jag inte sitta på samma ställe inne i gästrummet för att vara ute på nätet det blev liksom lite friare känns det som.

Takekorn

Sluta leva i ett förflutet som är
förbi och i en framtid som ingen
sett. Du lever bara här och nu.


Kommentarer
Postat av: Carina

Jag är precis som du när det gäller tavlor så i lägenheten i Gbg som vi bodde 5 år kom de aldrig ens upp på väggarna.

Kunde inte bestämma mig hur de skulle sitta så till slut vande jag mig att vara utan och så var det 5 år senare när vi flyttade också, pinsamt men också väldigt sant :-) Kram Carina

2009-01-11 @ 16:41:03
URL: http://skalet2001.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0