Något stämde inte

I Tretton helgen skulle jag använda min bil.

När jag kommer till bilen på min parkering var det något som inte stämde, 3 av mina navkapslar var borta en satt kvar. Det syntes att någon försökt få bort den också men förmodligen satt den för hårt etter så så har det kommit någon och den som tagit dem har blivit störd. Tåkigt är det i alla fall, tycker jag.

Idag är det jobbar dag igen, och igår var det en tripp till Gävle för att lämna tillbaka överblivet från köksbytet samt handla kläder åt barnbarnet det lönar sig att vänta med klädinköp till efter jul kan jag säga. Det blev ett besök hos sonen och hans familj också. Där gjorde jag ett försök att spela Guitar Hero svårt men kul.                   

   Har beställt bredbandstelefoni och trådlöst bredband, det trådlösa bredbandet har jag installerat redanmedan telefonin fungerar från 9 januari. Hade faktiskt funderingar på att slopa fasta telefonen helt men ska prova det här ett tag få se om det blir billigare. Jag ringer väldigt lite på från min fasta telefon så de är mest fasta avgifter på min räkning. Finns det någon som läser det här och har erfarenhet av bredbandstelefoni, om det blir billigare.

Tankekorn

Ge andra frihet. När Du binder
 dem med egna önskningar 
förstör Du dem.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0