Skrattar

Skrattar i efterhand och funderar hur jag såg ut när jag stod där inne på ICA


I morse när jag åkte från jobbet så skulle jag handla, så jag åker till Ica går in där i godan ro tittar på blommorna de har och köper en krukväxt eftersom jag har lite dåligt med blommor nu. Fortsätter vidare för att handla de få saker jag ska ha, meeeen rätt som det är får jag världens magknip och det tränger på rejält där bak. VAD F-N SKA JAG GÖRA???? Gå på toaletten naturligvis men jag trodde inte det fanns någon sådan där och att fråga någon fanns liksom inte i min tankevärd just då och jag hade ju aldrig sett någon där på Ica. Med stor möda handlar jag färdigt de få saker jag skulle ha. Tänker när jag står i kassan - jag kommer aldrig att klara mig hem - när jag precis ska till att gå genom ytterdörren kastar jag blicke snabbt åt vänster och ser en dörr det står Toalett på. Kan ni tänka er Vilken LYCKA!!!!!  
Min dotter skrattade hjärtligt när jag berättade händelsen för henne och sa jag ser dig framför mig hur du såg ut !!!

Tankekornet

Ett kontrakt handlar inte om att säga vad man menade.
Det handlar om att mena vad man säger
                                                        Oliver Wendell Holmes


Kommentarer
Postat av: Ulla

Hahaha...din stackare...ibland är lycka ett toalettbesök!

2009-01-15 @ 07:20:33
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Mija

Ha ha ha..

Jag kan också se ditt MINSPEL.. skrattar



Det är fruktansvärt när det blir panik åt fel håll.. Det har ju hänt nån gång så att säga.Jag vet NÅN som fick panik en gång som använde svindyra märkesunderkläder för att torka sig med efteråt..



Inga namn..



skrattar





KRAM

2009-01-15 @ 13:17:14
URL: http://mammamija.blogg.se/
Postat av: Marianne

Hmmm det där händer mig väldigt ofta. Det finns gånger jag verkligen hamnat i knipa (fyndigt) pga magknip. Situationer när paniken varit mycket nära och som jag helst vill glömma. Det är inte kul.

Men såhär i efterhand kan man ju skratta åt eländet.

2009-01-18 @ 22:03:10
URL: http://marianneekwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0