Har försökt

I tisdags tänkte jag skriva i bloggen men jag kom inte in.

Någon mer som drabbades av det då?

En sån här söt hundvalp blev jag erbjuden att köpa för ett par veckor sedan.



Nu kommer jag inte ihåg vad rasen heter men den blir vit med lockig päls, är lite större, terrier, ska klippas, ska även fungera för de flesta allergiker. Minnet är bra men lite kort ibland. Kanske någon vet vad jag menar för ras.
Men jag tackade nej, för jag känner att jag har inte riktigt tid för en hund plus en annan sak som är en stor orsak.
JAG ÄR FÖR MORGONTRÖTT och extra mycket just nu måste jag erkänna och en valp fodrar ju ganska mycket.
Så, så blev det med de. Fast längtan finns där inne så man vet aldrig i framtiden.

I går morse vaknade jag med riktig rejäl huvudvärk, när jag får den värken så hjälper inga tabletter så det var bara att ligga och sova hela dagen. Men idag är jag OK igen så jag ska snart iväg och jobba. Men först så ska jag iväg och hämta böcker som jag beställt det är 2 böcker om borderlinestörning samt 2 kokböcker om LCHF kost det ska bli spännande och lärande läsning hoppas jag.

Tankekorn

Inget vi drömmer om att göra är
utom räckhåll. Det är bara bristen
 på självkänsla som hindrar oss.
                              Theodore Rozak


Kommentarer
Postat av: marie

det var krångligt på bloggen i tisdags.

andra dagar är åxå drabbade, jag vet inte, vad blogg.se gör.....



fin valp, klart man blir sugen när man ser dom...men det är som du säger mycket jobb med dom =)

2009-01-22 @ 14:48:12
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: Mija

Oj....

DU funderade på hundvalp??!

Fashinerande att lära känna människor i nya vinklar.. Jag hade ingen aning om att du kände en sån längtan inombords? Visste inte ens att du tyckte om hundar?? :) Den såg supersöt ut iallafall!! Men jag håller med dig, det är mycket jobb.



Zacke vill ju gärna skaffa hund, men jag tvekar.. Det är som att skaffa ett litet barn..



KRAM från oss

2009-01-22 @ 15:26:08
URL: http://mammamija.blogg.se/
Postat av: kats

kan vara en soft couted wheten terrier...ursäkta stavningen... kallas för softis..

kan vara en sån...

känner en sådan hund och han är jättehärlig..

2009-01-25 @ 16:33:01
URL: http://kats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0