Lite av min tisdag

I dag vaknade jag faktiskt i bra tid

Började dagen med att jag fick  reda på att en person var arg på mig och hade skällt över mig, människor som skäller för att de tror en massa saker blir jag såååååå himmla trött på. Så jag tog helt enkelt och ringde upp personen i fråga och undrarade vad hon var arg på egentligen, feltolkningar och det redde ut sig. Jag sade till den här personen att det hade varit bättre att ringa upp mig istället för att ödsla en massa onödig energi på egentligen ingenting. Den energin hade hon kunnat använda till annat. 

Mitt på dagen tog jag mig en prommenad i vårsolen men det var lite isande vindar men dety var härligt ändå. Var in och tittade på blommor till balkongen på Mobackes och hör och häpna JAG FIKADE INTE på "lilla k". Fast jag var in dit och skulle köpa deras specialblandade gröna te som jag köpte förra lördagen, jag gav bort det till en som inte hade tillfälle att åka dit och handla själv. Men det var slut ! Fast det kommer hem igen, kan rekommendera det för det är verkligen gott.
Inte blev det några blommor heller för jag insåg att jag måste köpa blommjord också så då tog jag och prommenerade vidare till optikern för kolla om de kan laga mina glasögon. De måste sätta dit en ny front och det fanns inte den färgen jag har på mina glasögon nu utan endast beige/bruna. Bestämde att de skulle beställa hem så jag får se om jag passar i den färgen annars måste det bli helt nya bågar, jag som trivs så bra i de som jag har.

Jag läser en bra bok som jag har lite svårt att slita mig ifrån



Tankekorn

Livets väg slingrar sig fram, och två riktningar är aldrig detsamma.
Och änå kommer det vi lär oss från resan, inte från målet.
                                               Don Williams, JR

God natt!!! Nu tänker jag lägga mig och läsa



Kommentarer
Postat av: Mia

Jag tänker åka till Mobackes på lördag, det var evigheter sen jag var där, så det är ett av mina MÅSTEN...L

2009-04-15 @ 15:30:12
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: kats

ha en bra kväll.. må så gott

2009-04-17 @ 19:44:49
URL: http://kats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0