Skrattar..........

Idag fick jag mig ett rejält SKRATT

Och snopen blev jag. Idag har jag spelat boule vi hade tävling och det gick i och för dig inte så bra, men det visste jag väl innan för jag har spelat för lite den senaste tiden. På boulen finns det en som heter Börje vi brukar skoja och skämta med varandra och det blir en hel del skratt kan jag säga. I dag kommer han med en klädnypa i högsta hugg mot mig och han säger åt mig att blunda, och jag mitt dumma nöt gör det för jag är helt säker på att han ska sätta klädnypan på min näsa eller på örat. Gissa vad han gjorde, jo han PUSSADE mig mitt på munnen, jag blev så himmla snopen att jag brast ut i ett stort gapskratt och även de runt omkring mig. Hade aldrig kunnat tänkt mig att han skulle pussa mig, jag måste ha sett ut som ett ufo först innan jag fattade vad han gjort och skrattet kom. Det var tur att det var han för annars hade det kunnat bli en smäll också, kan säga att han är en riktig spillivink som sprider mycket skratt omkring sig. Har gått här och skrattat för mig själv sedan jag kom hem. 

TANKEKORN

Dröm det - Tro på det
Ge dig inte förrän du har gjort det

 

Kommentarer
Postat av: kats

fniss härligt med så spontana och spjuver lika människor...

2008-09-27 @ 07:58:40
URL: http://kats.blogg.se/
Postat av: kats

fniss härligt med så spontana och spjuveraktiga männsikor

2008-09-27 @ 08:00:02
URL: http://kats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0