Mycket nu

Ibland så bara hopar sig allt.

Det händer mycket på jobbet som inte är alldeles enkelt just nu, plus att det hänt andra saker som rört om känslomässigt hos mig.

Skickar en stor krya på dig kram till sonen

Jag kan bara säga att jag har inte bestämt mig till 100% att ta jobbet som jag blev tillfrågad om. Ska jag vara riktigt ärlig så lutar det åt att jag blir kvar på det gamla jobbet ett tag till i alla fall. De vill ha mig kvar på gamla jobbet och det blir löneförhöjning där också plus att det blir förmodligen utbildning där, vilket jag ser fram emot. Jobbar man med människor och behandling så finns alltid ett behov av utbildning och personlig utveckling, åtmintonde anser jag de.

Här några bilder som jag tog när jag åkte från Orbaden (badet) igår





I solskenet ser jag helt plötsligt regnbågen tyvär syns den inte starkt som jag såg den för jag fotade med mobilen.
Vacker var det i alla fall!!!

Idag har jag varit till Stockolm tur o retur i värmen fyndade gjorde jag också. Köpte en handväska i skinn för halva halva priset vilket blev 179 kr, det roligaste var att jag trodde att det bara var halva priset men när jag betalade så var det halva halva, en positiv överraskning. Nu hoppas jag att det blir fint väder i morgon också så att jag får ligga på Hälsingland riviera och sola och ha det bra samt ta ett eller flera dopp.

Tankekorn

Ingen chans är den sista.
Herren ger människan många möjligheter
Paulo Coelho

Kommentarer
Postat av: kats

Ja det är inte lätt att fatta "stora" beslut... Gå på din magkänsla.... skriv upp för och nackdelar på de olika jobbet... så kommer det att ordna sig..



vacker regnbåge,... alltid svårt att få samma känsla som i verkligheten,.. men jag förstår att den var vackrare då...



hoppas allt är väl

2008-07-27 @ 10:27:20
URL: http://kats.blogg.se/
Postat av: Carina

Livets väg är inte så rak som man skulle önska....men det vi de flesta av oss :/

I bland för man leva på små överaskningar som att hitta en väska på rea ;)

Sköt om dig och hoppas att du kan ligga rivieran och mysa ofta de här varma dagarna.

2008-07-27 @ 12:22:36
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Pialotta

I morgon ska jag vara hjälpande hand till min son som håller på med flyttstädning så det blir ingen strand o sand inte vilket det blivit tre dagar nu.. Jisses vad det är varmt helt plötsligt:-) På både gott och ont är man inne i staden så är det så förbaskat svettigt o äckligt.

ha de gott kramar

2008-07-27 @ 20:08:11
URL: http://kafferasten.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Att fatta svåra beslut är inte enkelt. Man oroas för att inte fatta det rätta beslutet. Jag hoppas att du känner dig nöjd med det beslut du fattar!

2008-07-28 @ 19:36:11
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0