Jag har Jour

Detta får symbolisera min dag idag!!!

image259
Jag skulle vara ledig i dag på dagen, och hade tänkt att åka och titta på bil. Det måste nämligen bli ett bilköp inom en snar framtid. MEEEEEEEEEEEEn det sket sig, jag har jour vecka och en av eleverna har blivit sjuk så jag måste åka och jobba. Jag som längtade efter att få ta min bloggrunda men så blir inte fallet. det får bli dettta snabba inlägg med ett tankekorn och förhoppningsvis är jag tillbaka i morgonkväll igen. Jag tänker ta med mig datorn idag för jag har ett styrelseprotokoll jag ska skriva, så jag ska försöka ha ett färdigt inlägg redo att lägga ut när jag kommer hem i morgon.

Tankekorn

Vishet är att se verkligheten som
den är med alla dess sidor. Att
se igenom verklighetens slöjor
kräver träning. Att försöka leva
sitt liv så ärligt och uppriktigt
som möjligt är ett sätt att 
uppnå större vishet.

Jag önksar alla en bra dag, Kram
image254

Kommentarer
Postat av: Carina

Stor investering på gång !
Hoppas att du får en bra dag eller är det dyngsvis ni jobbar?
Jag har en årberättelse över mig som jag borde börja skriva på...men det vill sig inte :/

2008-01-29 @ 19:44:19
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Carina

Ny bil, usch jag ser hur pengar
plötsligt får vingar så bara!!!
Men visst är det roligt när man väl har den :-)
Kramkram Carina

2008-01-29 @ 20:10:28
URL: http://skalet2001.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0