Glad!

image38

I morse blev jag väldigt glad, jag köpte mig ett par jeans när jag var till Sicilien i våras men som suttit väldigt tajt och senaste tiden har jag inte kunnat ha dem. I morse fick jag ett ryck att jag skulle prova byxorna och gissa JAG  KUNDE HA DOM utan att dra in magen, jag har bestämt mig för att hålla igen men inte börjat riktigt än eftersom jag visste att jag skulle ut och äta i söndags och jag ska bort på fest i morgon kväll. Men det får bli så ändå, hålla igen alltså, det behövs några kilo till. Min fundering är att det beror på att jag mår så himla bra nu, allt känns så lätt på något vis. Jag har glädje i hela kroppen känns det som. 

Kommentarer
Postat av: Mija

DET är små guldkorn i vardagen, som att komma i de där byxorna som har varit lite för tighta, sånt man faktiskt blir GLAD för, och helt gratis är det också! :) Jag är glad för att det snart är helg, och så är jag glad över att mina barn är friska och krya ♥ Tacksam för det. Sååå tacksam, och extra tacksam just idag..

2007-09-20 @ 22:43:58
URL: http://mammamija.blogg.se
Postat av: Christina

Ja det är viktigt att vara tacksam för det lilla stora om du förstår vad jag menar. Kram

2007-09-21 @ 08:42:19
URL: http://mammastina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0