En härlig dag

image52

I dag har jag varit med mitt  X till IKEA han skulle dit och handla och undrade om jag ville följa med vilket jag gjorde eftersom jag behövde en till del till min bokhylla. Har för mycket böcker??????? Tony och Mija kommer också dit vi fikade och handlade det vi skulle. När Jag går på ljusavdelningen hör jag någon ropa på mig och det var min arbetskamrat och vännina Irené som dök upp där ni kanske kan tänka er vilket liv det blev. Skratttaaaar.........
Gick vidare för att hämta min hylla och inser att vi inte får in den i bilen. Jag blev sur och vrång så Mija var tvungen att säga " Jaha nu har vi den 10 åriga Christina här" och naturligtvis var det så. Leeeeer........ Men då kom mitt X på att du kan väl fråga Irené om du får skicka den med henne. Vilket jag fick, hon var sänd från högre makter idag.
Efter IKEA blev det en Grekisk resturang Det är länge sedan jag åt så god mat vill jag lova. Hmmmm man glömmer fort det var ju himmla gott på Axmarbrygga också. Men om jag säger pasta då, det andra var ju fisk.
Det var en jättetrött Christina som åkte hem efter denna dag!
När jag kom hem hämtade jag min hylla hos Irené som hjälpte mig upp med den, det skulle ni ha sett vi var båda trötta och eftersom vi har lätt för att skratta båda två så kan ni ju gissa resten. Undrar vad grannarna tänkte. :-)
 Orkade inte sätta ihop hyllan det blav bara god natt.

image53


Kommentarer
Postat av: Mija

Hörru gumman, nu har jag ordnat med typsnittet men som du ser så finns det nytt att pilla med nu, jag ordnar det så fort jag kan. Pussiluss!

2007-09-23 @ 19:59:52
URL: http://mammamija.blogg.se
Postat av: Christina

Mija, Du är GULD VÄRD, Puss o Kram

2007-09-24 @ 10:25:28
URL: http://mammastina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0