En test

Gjorde en test på hur min självkänsla och självförtoende var för kul ikväll.

Prova du också det står en hel del annat bra där också så sidan är väl värd att besöka.

Ditt resultat på självbildstestet

Dina svar visar en person där både självkänslan och självförtroendet är högt. Troligtvis så tycker du att det är roligt att prestera och vill hela tiden utvecklas, du ser motgångar som utmaningar och är realistisk när det gäller att bedöma vad du klarar av.

Du går inte runt och ständigt önskar att livet vore annorlunda, övertygad om att du själv inte kan göra något åt det. Har du både självkänsla och självförtroende vet du att du kan förändra ditt liv. Du vet att du är värd att vara lycklig.

Ett bra sätt att behålla den inställningen är att lära sig att slappna av och att jobba med mental träning. Här har du jättevinster att hämta. Ladda ner ett par avslappningsövningar, lyssna, väx och njut. Om det är ett redskap som passar dig har du möjlighet att beställa cd-skivor med fler övningar. Du kan också gå igenom tipsen för att se om du får inspiration till ytterligare utveckling.



http://www.utbildning-co.se/sv/sjalvbild/
Jag hittade länken hos Pialotta/kaffebönan blogg


Kommentarer
Postat av: Anna-Carins:kafferep

Hej! Låter intressant det testet du gjort.Jag skulle också vilja testa,men jag vet att min självkänsla är låg nu.När jag mår bättre ska jag göra testet.
Mvh Anna-Carin

2007-10-09 @ 09:51:14
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Anna-Carins:kafferep

Tack! du har så rätt,det är tyg. *fniss*,*fniss*.

2007-10-09 @ 10:05:48
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0