Trött

Trött, trött, trött, trötttttttttttttttt!

I kväll när jag kom hem från jobbet hade då jobbat sedan igår eftermiddag, när jag kom hem gick jag som vanligt och knäppte på datorn , det vanliga senariot Leeeer.......... Men idag knäppte jag bara på den var lite trött så jag la mig på soffan för att vila en stund, vad gjorde jag JAG SOMNADE! Detta var vid 17 vid 19.30 tiden ringer telefonen, jag svarar nyvaket en väninna ringde för vi tänkte se filmen The Secret i morgon kväll.  Har sedan dess haft fullt sjå att hålla mig vaken och förstår egentligen inte varför jag inte lägger mig för natten istället, men är väl rädd att jag inte ska sova hela natten och då blir det så snedvridet.

När jag sitter och skriver detta är det tät dimma utanför fönstret så jag ser nästan inte husen mittemot.

Dags att sova nu i alla fall så natti natti återkommer i morgon

image130

Kommentarer
Postat av: marie

det är inte roligt när man blir trött och vill lägga sej tiddigt, och sedan vara rädd att man ska vakna mitt i natten pigg.
hoppas att du är mer utvilad idag när du vaknar.
ha en bra dag

2007-11-05 @ 07:36:34
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0