Tack Ida!

Ja nu blev det väldigt mycket jobba, mer än tänkt men så blir det ibland (eller rätt ofta när det gäller mig;-))
Men, men jag är bara sån jag har ju ett val att säga ifrån. Fast det äääääääärrrrrrrr så svårt!!!!!

image183

Jag måste bara visa vilken fin teckning jag fick av Ida sedan vi varit till tomteland

image185

Bilden har fångat mycket av mig, Jag har en stor förtjusning till änglar och har förföljts av hjärtan ända sedan i våras, när jag var och hälsade på dem sist satt Ida och jag och ritade döskallar. Tyvär så syns inte den färgen på hjärtat så tydligt, men på teckningen är den starkt orange.


image183

Någon undrade var man kan hitta Natur Care produkterna som jag gav som julklapps tips du finner dem på länken jag bifogat. Återförsäljare i din närhet kan du få förmedlad där.

Kommentarer
Postat av: Mija

Snälla söta.... (blir rörd du vet.......) Mycket känslor här på Apelgatan just nu i Livet.. *kramar om och håller i lite extra*

2007-12-12 @ 22:34:39
URL: http://mammamija.blogg.se
Postat av: marie

jag tror att de flesta gillar änglar.

ha dä

2007-12-13 @ 12:20:49
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0